در پی نگرانی مطرح شده در یکی از کانال های محلی منطقه راوند در مورد وجود تنها یک کارشناس در برق راوند و مطرح کردن آن در شبکه های مجازی به اطلاع می رساند اداره برق راوند دارای ۳ نیروی خدمات مشترکین(پذیرش درخواست، بازدید محل و مامور نصب انشعابات) سه شیفت فعال بهره برداری (هر شیفت دو نفر جمعا ۶ نفر) یک مدیر و یک کارشناس بهره برداری و یک نیروی راننده و دو روز در هفته نیروی خدماتی جمعا ۱۳ نفر می باشد .
اما دغدغه مطرح شده نیز از جهاتی درست است به این علت که تقریبا ۹۰ درصد این نیروها در ساعات اولیه روز در اداره بوده و در ادامه به روستاهای بخش راوند و شهرهای اطراف جهت بازدید از درخواست های مشترکین ، رفع مشکلات ، بازدید از طرحها و پروژه ها اعزام می گردند.
درست است ایشان در اداره مستقر نیستند ولی به دنبال کار مردم منطقه هستند.
نکته مهمتر اینکه در چند سال گذشته رویکرد شرکت توزیع استان و در سطح ملی وزارت نیرو به صورت ارائه خدمات غیرحضوری می باشد در جایی که برخی از شهرستانها در استانهای دیگر کلا ادارات برق و قسمت مراجعات را حذف کرده و مردم تنها از طرق سامانه ها با اداره برق در ارتباط هستند.
علی ایحال سامانه ۱۲۱ و اپلیکیشن ملی برق من جهت ثبت اتفاقات ، حوادث ، درخواست های روشنایی معابر و در کل همه درخواست های شما و سامانه ۰۳۱_۳۷۱۲۱ نیز در راستای مدیریت درخواست های انشعاب ، قبوض در حیطه خدمات مشترکین در خدمت شماست و اصلا احتیاج به مراجعه حضوری به اداره برق نمی باشد.
ما جهت راحتی شما اپلیکیشن برق من را پیشنهاد می کنیم.