مدیران ادارات در تقویت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گام بردارند

بازدید: 116 بازدید
مدیران ادارات در تقویت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گام بردارند

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: در شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نحوه تکریم ارباب رجوع مورد بررسی و برنامه‌ریزی برای ارتقاء آن صورت بگیرد.

حمیدرضا محمدی فشارکی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه کاشان اظهار داشت: شورای امر به معروف ابتدا باید برای خود الزامات و تعاریف مشخصی داشته باشد و در مسیر ارتقاء ارتباط دولت و مردم و تقویت اجرای تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گام بردارد.

وی ادامه داد: در تکریم ارباب رجوع، ارتقاء آگاهی مدیران و کارکنانی که دارای ارتباط مستقیم با مردم هستند باید توجه شود و آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف ارتباطات عمومی، افزایش صبر، خویشتن داری، مساعدت با مردم و زبان بدن برای آنها ارائه گردد.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه تصریح کرد: گاهاً به واسطه برخی تبلیغات منفی بر علیه دولتمردان و برخی سوء استفاده‌های افراد سودجو، بدبینی‌هایی ناخواسته به سوی مسئولین ایجاد می‌شود که با رعایت عدالت اجتماعی، حفظ حقوق عامه و تکریم ارباب رجوع به طور صحیح می‌توان با هجمه‌ها مقابله نمود.

️محمدی فشارکی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان باید با جلب رضایت مردم به تکیه گاهی مطمئن برای مردم تبدیل شوند تا شاهد افزایش مشارکت اجتماعی و توسعه همه جانبه باشیم.

50 / 100
دسته بندی اخبار و وقایع
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت